lørdag 28. mai 2011

For tre veker tilbake...

Kvar var vi for tre veker sidan?
Mor mi lurte på kor lenge eg hadde holdt på med detta prosjektet, og då måtte eg begynna å tenka. Eg kom faktisk på idéen om å besøka Trine for tre veker sidan. Ting går fort, mao.

Då eg tenkte eg skulle få til ein tur til Afrika for å besøka Trine, tenkte eg på kva eg kunne bruka som unskjuldning. Eg las litt meir i bloggen hennas, og såg at ho prøvde å få folk til å gje blod. Så sendte eg avgarde ei melding på Facebook der eg spurte om kanskje eg kunne koma ned der for å gje blod.

Ho svara då at ho heller ville ha hjelp med å byggja opp ein lokal Internettkafé, og etter tre veker er eg faktisk på veg. Alle mogelege ting har lete seg ordna, mykje takkavera innsats frå Helge Tverdal, samt alle som har støtta og hjelpt til.

Snålt å tenka på at eg ikkje ante noko om dette for berre fira veker sidan.

Illustrasjonen er laga via nettsida timeanddate.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar