søndag 29. mai 2011

Pakking

Då har eg endeleg komt i gang med pakking. Eg tar hintet, og vel å dra på den eine bærbare datamaskina i handbagasjen. Den andre går i Flight Casen og den 3. går med Reidun og dei.

Utstyrskofferten blei sjølvsagt for tung og det blei eit reknestykke for å få ut akkurat rett mengde utstyr.

Til slutt visar bagasjevekta rett opp under 23 kg, og eg håpar å sleppa spørsmål og diskusjon i innsjekking og evt. transitt.

For alt eg veit, må eg ta bagasjen ut når eg kjem til Nairobi, og då er det greitt å halda seg innforbi grensene som står på billetten.


For å fylla plassen til utstyret eg tok ut, fann eg ut at eg kunne bruka vakumeringsmaskina mi. Eg sveiser igjen den eine enden, blåser luft inn og sveiser igjen den andre. Heilt utan bruk av vakum-funksjonen.




Resultatet blei ganske så greit:

2 kommentarer: