fredag 27. mai 2011

Reisetannkost til transit-bruk

Med nattflyging og fleire transit-stopp, trur eg trongen til tannpuss kjem snikande. Tannkremen må vel leggjast synleg i ein plastpose og takast ut for kvar tryggleikssjekk. For tannkrem vert vel rekna som flytande innhald?

For når ein vaknar grytidleg i eit flysete og skal ut i ein transit- eller avgangshall på ein afrikansk flyplass, så er det kjipt at toalettveska ligg i den innsjekka bagasjen.

Dette blir første gong eg tek tannkost med ombord i flyet. På alle flyreiser eg har hatt til no, har eg passert sjekkpunkta utan noko flytande innhald.

Trine fortel forresten at du får ta med flasker med vatn forbi sjekkpunkta på afrikanske flyplassar, men at du må ta ein slurk av flaska for å bevisa at det er drikkande innhald.

3 kommentarer:

  1. Husk påkrevd zip-lock bag til å ha det i.

    SvarSlett
  2. Også veldig lurt å pakke kritiske klær (t-skjorte og boxer) til et par dager i håndbagasjen når du skal bytte fly. Bagasjen kan fort komme et par dager etter deg. God tur!

    SvarSlett
  3. Takk for gode råd!
    Eg går lett i Trine sine klær ;-)

    SvarSlett