tirsdag 31. mai 2011

Paa plass i Mwanza

Daa er eg trygt paa plass i Mwanza og skriv paa ein Windows-maskin utan norske teikn.

Ein time etter landing, er eg paa jobben til Trine og laerer og laerer vekk. Trine fortel og eg fotograferer og filmar. Det er faktisk veldig spennande. I alle fall for meg. Kanskje Trine syns det er kipt her, og kanskje det er fordi det er mange positive proevar og det likar vi jo ikkje... Men det er nok ogsaa litt fordi rutinar er daarlige, samanlikna med norske forhold.

I visumkontrollen var det ein del kroell. Men eg var stanhaftig og insisterte paa at eg var turist og til slutt godtok dei det og _slapp meg inn_ mot eit Visum-gebyr paa $50.

Om eg er paa jobb-oppdrag her, skal eg betala $100, ser du.
Ja, og saa kom ikkje flight casen fram.
Eg manglar mao. eit kolli.
Vi gjoer ingen stor sak av det no, bare at vi skal kontakta KLM og hoeyra om dei kan spora den opp.
Paa flyplassen i Mwanza kan dei ikkje soeka opp forsvunne bagasje, berre melda ting borte.
Naar (om) den dukkar opp, skal dei ringa til Trine og saa skal eg faa tilbake bagasjen som mangla.

4 kommentarer:

  1. Det er kjempefint at du er kommet vell frem. Lykke til med jobben og hils Trine også. Nå skinner solen i Bergen. Klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Flott at du kome deg trygt fram:-) Regner med at du er bra sliten, og håper du tar deg tid til litt avslappings:-) Masse inntrykk, regner eg med? Krysse fingrane for at kofferten dukke opp:-)

    SvarSlett
  3. Kofferten dukket opp og no er alt i orden!

    SvarSlett
  4. No ble eg glad. Supert at kofferten er kommet frem. Lykke til videre. Gleder meg til det kommer bilder på bloggen. Nattaklem fra Bergensmamma

    SvarSlett