tirsdag 14. juni 2011

26 timars heimreise

Vi drog frå huset til Trine i går (måndag 13. juni) kl. 15:00 lokaltid. Det er kl. 14:00, norsk tid. Turen til flyplassen gjekk veldig fint via humpete bakvegar, pga. ein supergod sjåfør. Ein varm og god avskjed med folk eg kjem til å sakna masse, og så innsjekking på Mwanza Airport.

26 timar seinare var eg på plass hos mamma i Bergen. Pfjuh.. Flyet frå Dar es Salaam var minst tre timar seint, pga. valkanutbrott i Etiopia (sjå NRK-artikkel). Eg kom i prat med ein sveitzer som også hadde vert to veker i Mwanza, og vi drølte tida i lag.

På KLM-flyet til Amsterdam fekk eg 3-4 timars søvn, så eg har klart å halda meg vaken.

Men det blei ei heimreise i lengste laget. Neste gong håpar eg på litt smidigare heimkomst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar