søndag 5. juni 2011

Lene frå Bergen, på veg til Kilimanjaro

På veg ut av Kenya Air-flyet frå Amsterdam, traff eg Lene frå Bergen. Det var tidleg morgon og flyet skulle snart inn for landing i Nairobi. Eg spotta ei blond jente med norsk apotek-pose i handa og spurte om ho var på langtur og kanskje på veg til Dar es Salam. Nei-nei, ho skulle til Kilimanjaro og besøka venner :-)

Lene fortel at ho har jobba i Tanzania i tre månadar. Ho er hjelpepleiar og har jobba på barnehjem og med sjuke i Tanzania. Så etter tre månadar i dette venlege og varme landet, måtte ho nesten bruka ferien sin på å dra ned igjen.

Ho har samla mengder med praktiske ting, gåver og leiker som ho har med i bagasjen. Akkurat som meg, har ho to heilt fulle innsjekka koffertar som går akkurat litt over grensa. Resten har ho i handbagasjen, og for å sleppa vanskelege spørsmål på veg inn og ut av flya, har ho skaffa seg nokre Tax-Free-posar som ho har tinga oppi. Smart!

Vi prater oss ut av flyet og inn på Nairobi International Airport. Ho tar oss bort til skjermen som visar flyavgangane og eg følger ho til hennas gate. Vi blir ståande å prata ei stund, og ho lærer meg eit ord på swahili:

Mzungo

Det betyr kviting. Når eg er ute å går, roper gjerne ungar mzungo etter meg. Eg kan også presentera meg sjølv som mzungo når eg møter folk, og då ler dei masse. Og ein selgar som kom på døra for å selga frukt fekk sjå meg i tilnerma bar overkropp. Han blei såklart heilt forfjamsa, og då lo Trine og eg og sa sånn; han fekk såfall mzungo-dosen sin, eller "to much muzongo" ;-)

Men, ja.. Lene og eg utveksla adresser og ho for gjennom tryggleikssjekken med all handbagasjen sin. Så no må eg inn å lesa på bloggen hennas, og kanskje ho tom. kjem med ein og annan kommentar, her :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar