torsdag 2. juni 2011

Middag for under 4 norske kroner

Vekslingskursen er for tida kr. 3,50 for 1.000 TZS. Tusen lokale pengar er altså tre og ei halv norsk. Så når eg skal prøva å finna ut kva noko kostar, sløyfer eg at det er tusen og gangar med 3,5.

Vi hadde vert på besøk hos ein familie og tatt bussen (Dala dala) heim. I staden for å gå til huset, spaserte vi litt langs bodar og utsalssteder i nærområdet. Trine fann nokon som hadde laga veldig fine chabati. Det er ein slags pannekake som blir steika utendørs over open eld. Prisen er 200 TZS per stykk.

Vi gjekk vidare til ein "finare" restaurant. Eg tinga meg eit måltid basert på bønner. Dei skulle ha 1 000 TZS for det, sjølv om eit sånt måltid typisk ville ha kosta 800 ein annan stad. Det er litt dyrare når spisestaden er "fin" ;-)


Trine spurte høffeleg om vi fekk lov til å eta dei medbrakte chabatiane, og det var heilt greit :-)
Eit middagsmålltid for 1 000 TZS som både smakar godt og som gjer deg mett! Servert på bord som står ute og bare velstand.

Fabelaktig :-)

6 kommentarer:

  1. Så fint å se og lese hvordan dere har det. Nye og store opplevelser blir det hele tiden ser jeg. Nyt forskjellene og ta godt vare på dere selv. Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt da, ha det gøy. Nå kl:19.30 skal jeg spise vann melon, nam nam.
    jeg og besta Britt koser oss her på Bønes det var ingen post i dag merkelig nokk, nei vent litt det er jo (LØRDAG) posten kommer jo ikke på lørdager.
    Jeg fant på kalle navn til besta besti og jeg heter mali, KALLE NAVN MASKINEN HOLDER PÅ Å FINNE NAVN TIL DERE DER INNE ...................................................PLING.........KALLE NAVN TIL hÅkOn ER MÅKON. stor klem amalie (større klem mali):)

    SvarSlett
  3. Hei Amalie! :-)
    Så kjekt at du skriver i bloggen min!
    Har du ein maskin som generer kallenavn?
    Kan maskinen finna eit kallenamn til Trine også? :-)

    SvarSlett
  4. hei Håko. Ja eg kan finne et kallenavn til Trine også.........................pling...........rine-fine og ja eg har en maskin som genererer kallenavn!

    &&&&&&&&&&
    & håkon og &
    & trine!!!!! &
    &&&&&&&&&&

    SvarSlett
  5. Hei! Nå har Amalie faktisk vist meg hvordan jeg kommenterer på den fine bloggen din! Det er veldig kjekt å lese hva dere gjør=).. God klem fra Heidi/Hedi

    SvarSlett
  6. Ahh... så flaks at du har ei superdataflink datter, Heidi :-)

    Kommenter masse! Bloggen blir veldig glad når den får kommentarer :-)

    SvarSlett