torsdag 9. juni 2011

På den lokals marknaden


Milka tok med meg på den lokals marknaden. Ho fortel at ho par gå där kvar morgon og handla råvarer. Grønsaker, ris, bønner og linser. Dei sel det meste og det heile er ganske reint og ryddig. Eg har ingen problem med å eta maten frå den her marknaden.

Bak oss ropet selgarane at "om kvitingen skal ta bilete, så får han kjøpa noko". Kanskje dei ikkje seier det på nynorsk, men i følgje Milka, så er det visst dette dei seier om oss.

Dei trur jo at ein kvar kviting er så rik at ho/han har råd til å kjøpa alle varene på heile marknaden og blir vel hakket skuffa om vi ikkje treng nokon ting.

Eg helsa på andre selgarar (som kan engelsk) og fortel kvar eg kjem frå, kor lenge eg har vert der, at vi ikkje har marknadar som dette heime der eg kjem frå, og at det er veldig spennande for meg å få lov til å gå å sjå.



Til slutt seier eg at eg (som turist) likar meg veldig godt her og at eg så klart skal koma tilbake på ferie seinare også. Og då skal eg ta med fleir av venene mine!

Dette far dei lokale selgarane til å smila breitt :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar