mandag 6. juni 2011

Flyplassen i Amsterdam

Innlegget blei skriven for snart ei veka sidan:

Amsterdam er ein diger flyplass og du må rekna deg god tid. Det tar fort eit kvarter eller meir å rasgå frå gaten der du lander og til gaten neste fly går fra.

Det er alle dei vanlige taxfree-butikkane, samt Holland-ting som tresko, tulipanar og kjeks med karamell.

Eg gjekk forbi noko som såg ut som militær- eller anti-terrorpoliti. Dei gjekk med automatvåpen, type maskingevær. Ganske skummelt spør du meg... Eg turte f.eks. ikkje å spør dei kvifor dei bar bevepna ;-)

På ein elektronikkbutikk kjøpte eg meg kameraveske. Det er ei origina Leica-veske i brunt skinn. Den er liksom veldig  safari-aktig. Og den var dyr: €79.99


Men eg har berre det vetla Leica D-Lux 5-kameraet med meg på turen, og då gjeld det å passa godt på det, må veta. :-)

Vidare øvde eg meg på å pussa tenna med flaskevatn. Det gjekk heilt fint, og eg tenker det blir måten å gjer det på når eg kjem fram. Ubeskriveleg deilig å pussa tenna og å få frisk og god smak i munnen når ein er ute på langtur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar